п
о
ртфоліо
к
л
ієнти
с
л
овник
ф
о
рум
к
о
нтакти
п
р
о нас
Контекстна реклама
* - перші ліцензовані представники
пошукових систем
Банерна реклама
* - єдина регіональна
банерна мережа
Оптимізація сайтів
* - комплексне обслуговування
веб-сайтів
Студія WEB-дизайну
* - наше кредо:
надійність, якість, престижність
Інші послуги
Реєстрація доменних імен
Хостинг сайту
Медіапланування
Підтримка сайтів
Словник
Банер
,
банерна реклама
,
веб-дизайн
,
веб-сторінка
,
динамічне розміщення
,
каталоги сайтів
,
клік по банеру
,
ключові слова
,
показ банера
,
...
Статті
ІНТЕРНЕТ – як це було і що нового?
/ 16.10.2020
Сьогодні мало хто із нас представляє собі життя без переглядача веб-сторінок (browser – 1994р.), без месенджера ICQ (1996р.), без пошукової системи yandex.ua (1997р.) чи google.com.ua (1998р.), та без електронної пошти (1971р.) тощо. Усе вище перелічене невідривно зв’язано із Інтернетом, як середовищем, котре забезпечує нам можливість користування цими та іншими Інтернет-послугами. Ми – діти епохи Інтернету, аналогічно як і колись були діти епохи телефону, радіо і телебачення.
Чому відвідувачі сайту не стають клієнтами, або 17 причин на шляху до ідеального Інтернет-магазину
/ 04.08.2021
Дуже часто буває так, що підприємці вкладають гроші у інтернет-рекламу, розміщають товари на великих порталах, замовляють контекстні оголошення в пошукових системах, ставлять рекламні банери на тематичних сайтах. Усе це призводить до зростання кількості відвідувачів сайту, але проблема в тому, що кількість дзвінків і замовлень не надто збільшилися.
Що варто робити на сайті і наскільки потрібні ці речі, що Вам пропонують Веб-розробники?
/ 16.05.2021
За 5 років професійної діяльності в сфері веб-розробок і інтернет-маркетингу, ми віднедавна по-іншому дивимося на питання "довіри" в нашій діяльності. Як виявляється, питання доволі актуальне.
Здавалося б усе зрозуміло: є завдання розробити сайт для Замовника, чи досягти певних комерційних цілей за допомогою середовища інтернет - ми, як Виконавці, це завдання, в межах свого досвіду, маємо виконати. Після чого виконувати наступні комерційні завдання в напрямі інтернету, які будуть затверджені Замовником чи відкинуті з певних причин, чи видозмінені, також з певних, внутрішніх, причин...
Що це за такі "певні внутрішні" причини, досліджувати котрі немає бажання "рядова" веб-студія та сліпо виконує вказівки Замовника.
Мова іде про "довіру" Замовника до Веб-розробників. Наскільки потрібно/необхідно довіряти Веб-розробнику у питаннях, що стосуються веб-сайту підприємства і багатьох моментів, що є невід'ємними в межах розробки/просування сайту Підприємства? Адже від того наскільки високою буде довіра - залежить те, яким буде сайт, рівень і якість подальших комерційних кроків в напрямі поступу в інтернеті цього підприємства, а отже, це не опосередковано диктує зміни в комерційній і внутрішній діяльності Підприємства.
Підсумки семінару "Інтернет-комерція"
/ 25.03.2021
Підводимо підсумки проведення семінару на тему "Інтернет-комерція". Проаналізуємо отримані результати як загальні так і від анонімного опитування та підсумуємо їх.
У Львові 18 березня 2010р. відбудеться семінар "Інтернет-комерція".
/ 13.03.2021
Як відомо, сучасний світ нестримно і швидко розвивається і в першу чергу це завдяки середовищу інтерент. Не так давно українські підприємці розпочали використовувати інтернет для додаткового розвитку свого бізнесу, як маємо уже приклади, де інтернет це 100% інвестицій і доволі не малої кількості підприємств. Усе це завдяки одному із розрахунків бізнес-плану, котрий якщо вміло розписати, покаже, що вкладення коштів в інтернет набагато рентабельніше аніж аналогічне їх вкладення по старим маркетинговим пропозиціям, котрі, як відомо, уже давно потребують змін і котрі відходять в минуле. На зміну приходили і завжди приходитимуть нові ідеї. Сьогодні і уже останніх 10 років в Україні це Інтернет.
Знаємо, що в Москві, в Києві тощо, інтернет підприємці уже даавно хвалять за те, що отримують значні прибутки, у відсотковому співвідношенні до основного доходу. А от нам цікаво, а що інтернет може запропонувати підприємцям такого міста як Львів, Тернопіль, Хмельницьк?...
Результати семінару "Інтернет в готельно-ресторанному бізнесі. Як залучити клієнтів".
/ 24.11.2020
Невеличке місто Івано-Франківськ доказує усій Україні, що малий та середній бізнес може і хоче йти в інтернет. Готельно-ресторанний бізнес не випадково було обрано організаторами, адже це сектор бізнесу, котрий за рахунок інтернету активно розвивається останнє десятиліття. Час змінюється і з ним змінюються можливості, і дуже важливо про ці можливості не тільки знати, а й використовувати.
Загальна інформація для тих, хто думає про створення веб сайту
/ 07.10.2020
Будь-яка діяльність має мету. При створенні веб сайту теж корисно визначити, навіщо він потрібний. Всього може бути декілька цілей створення інтернет сайту. Розглянемо їх детальніше у даній статті.
Агенцію Reklama.lviv.ua визнано обличчям міста Львова у номінації "Віртуальний Львів".
/ 19.09.2020
Агенція Reklama.lviv.ua ось уже на протязі п'яти років будує шлях у віртуальний світ інтернету та удосконалюється "нога в ногу" з ним. За цей час нами було створено веб-сайти для багатьох львівських фірм та компаній, що представляють місто Львів як на теренах Львівщини, України та за кордоном. Веб-сайти створені агенцією Reklama.lviv.ua фактично представляють віртуальний Львів в очах громадськості. Ми розуміли, що кожен реалізованим нами проект - це наш невеликий крок у зміцненні міста Львова як бізнесового та комерційного центру і тому прикладали максимум зусиль, щоб наші зусилля не були марними. Визнання нас обличчям міста Львова у номінації "Віртуальний Львів" цьому яскраве підтвердження. Спасибі усім за визнання. Ми ще раз переконалися у тому, що рухаємося у вірному напряму, а тому продовжимо будувати віртуальний Львів надалі.
Веб сайт компанії з точки зору оцінювання вкладень і результатів актив чи пасив?
/ 25.04.2021
Більшість комерційних організацій, які охоче користуються традиційною рекламою, не готові виділяти адекватне фінансування на Інтернет. Як правило, в компаніях за ці рішення відповідають маркетологи, які вважають, що в Інтернеті все достатньо просто, тому робота і реклама в Інтернеті повинна коштувати дешево. Наприклад, вважається нормальним що професійний 30 секундний ролик коштує 10 тисяч доларів і 200 тисяч за два тижні показу по центральних каналах (іміджева реклама з незрозумілою віддачею). Але коли йде розмова що веб сайт, який буде обличчям компанії на протязі кількох і більше років, може коштувати від 3-5 тисяч доларів, і що на його розвиток потрібно витрачати хоч би тисяч 20 в рік - це в колі маркетологів вважається дорогим задоволенням.
Собівартість і вартість веб сайту
/ 25.04.2021
На сьогодні будь яка компанія, що прагне нарешті мати свій веб сайт стикається із пропозиціями різних веб-дизайн студій чи агенцій із тими чи іншими пропозиціями, що значно вже відрізняються по кінцевій ціні одна від одної... Чию пропозицію обрати і за яку ціну? Щоб прийняти вірне рішення потрібно хоча б трохи зрозуміти суть собівартості і вартості сайту. Тоді все стане більш зрозумілим і вибір компанії буде вдалим, і веб сайт буде очікуваним.
1
2
© 2006-2013 “Reklama.lviv.ua”